Sayfalar

10 Ocak 2012 Salı

Görüyorsan ışığı, durma git peşinden...

Bir gün,
Kalbin tekmelerse gögsünü, yediğin her lokma, midene kadar yaka yaka inerse boğazından, ciğerinin bir köşesinde hissettiklerin daha öncekilere benzemezse, bacaklarına vücudun ağır gelmeye başlamışsa, yorulmuşsa gözlerin, uğulduyorsa kulakların, uyuşmuşsa heyecanlanan yerlerin ve değmiyorsa vicdanın geçmişine, vermiyorsa gelecekten haber kimseler, bakmıyorlarsa hayatın güzelliklerine göz bebeklerin.

O gün,
Bırak yaşansın hayat en derin köşelerinde. Bırak gitsin herkesler yamacından. Aksın hayat kendi yolunda, sen devam et gelen ışığa doğru. Yürü seni çeken duygularına, koş sıcak kucaklara, sarıl arzularının yarattıklarına.. Arkana bakmamayı becererek yürü...

Eğer durur düşünürsen bir an için gelecek günlerin yoğunluğunu..

Kırlaşmış saçların çatlamış göz kenarların, bükülmüş belin, daralmış için, sarkmış kasların, heyecansız yüreğin, solgun bakan gözlerin, amaçsız kalmış zihnin ve en önemlisi içi dolmamış duyguların...

Sana çok acımasız yansıyacak baktığın her aynadan...

14 yorum:

Pabuc dedi ki...

Vay be...!

gelibolu17 dedi ki...

siz yaşıyomuydunuz ya hu? ne zamandır göremeyince bende Allah korusun bişey oldu sandım...iyi olupta buralarda olmanıza sevindim,
yazıdanda gerekli dersi aldımmı işte onu bilemiyorum,ama okudum,bu sefer altına uygunsuz yorum yapmayacağım,,,selamlar olsun der giderim :)

Volkan DENİZ dedi ki...

@pabuç;
haklısın bence de..

@gelibolu;
Buralardayım, sürekli görünemesem de buralardayım işte.
Yazı bir ders vermek için değildi. Biraz anlam katabilmek içindi yaşananlara.
Merak etmiş gelmişsiniz, teşekkür ederim iyiyim. Siz de iyi olun her zaman...
Selamlar olsun bizden de...

BuRCu dedi ki...

Aynalara bakmamak için zorlarsan kendini, yüzleşeceksin bir gün hayatla. Ve işte o gün, pişman olacaksın düşünerek geçirdiğin harekete geçmediğin anlara.

Volkan DENİZ dedi ki...

Evet Burcu çok güzel tamamlamışsın hepsini. Pişman olmasan da en azından hayıflanıp iç geçireceksn.
Teşekkürler, sevgiler

N.Narda dedi ki...

Yalnız "bir gün" gelmiştir çoktan, sonra "o günü" yaşamak istersek sonunu iyi göstermediniz. O zaman "o gün" gibi yaşamamalı mıdır? Neyse,ben bile karıştırdım yazarken :)

Volkan DENİZ dedi ki...

@N.Narda;
O gelen bir gün için söylüyorum zaten herşeyi. O gün diyorum, gördüğün ışığa doğru git. Sonra bir daha ne ışık görürsün ne de gidecek yolun olur. Sana sunulanlarla yaşar gidersin gittiği yere kadar.. :)
Hala mı karışık :)

N.Narda dedi ki...

Bir nevi kalbinin götürdüğü yere git ? :)

Volkan DENİZ dedi ki...

@N.Narda;
Eh.. Ama sadece kalp sesinin peşinden değil tabii. :)

N.Narda dedi ki...

Aklımın ve genel aklın kararlarına hep ters düşen kararlar almış biri olarak acınacak haldeyim :)

Volkan DENİZ dedi ki...

@N.Narda;
Genel aklın kararlarına hep ters düşen biriysen acınacak halde olamazsın. Çünkü öyle hissedemezsin :)

BuRCu dedi ki...

Ben yokken neler yazmışsın diye bakmaya geldim; ama sen de yokmuşsun ya da yazmamışsın, bilemiyorum.

Selam verip kaçmış olayım.
Sevgiler :)

Volkan DENİZ dedi ki...

Hoşgelmişsin Burcu.
Aslında hem varım hem de yokum. Bazen oluyorum ama o zamanda varmış gibi hissedemiyorum. Anlıyacağın durum böyle işte :)
Sevgilerimle.. :)

Adsız dedi ki...

Occasionally seasons reasons some shoes continues to be[url=http://niketrainersuksale.webeden.co.uk]Nike Blazers UK[/url]
temporarily won't take the possibility[url=http://tomscanadaoutlet.snappages.com]Toms Shoes Outlet[/url]
use such shoes dazzling[url=http://addnikecanadastore.snappages.com]Nike Shoes Online[/url]
becomingly plumb them contained in the[url=http://louboutintrainersuk.blog.co.uk]Christian Louboutin Sale[/url]
pure pledge categorization to sidestep unnecessary wickedness to shoes[url=http://salelouisvuittonuk.webeden.co.uk]Louis Vuitton Shoes[/url]

Nevertheless if the insole is indeed poor, it is obligated to manipulate a mellifluous bracken and salt water gently scrub. Must acclaimed that, avoid the use of chemical cleaning agents cleaning, or individuals represent the insole the cap of cloth off.[url=http://shoppradabagsuk.webeden.co.uk]http://shoppradabagsuk.webeden.co.uk[/url]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...