Sayfalar

18 Aralık 2010 Cumartesi

Ah bu kadın milleti...

Siz hiç başlamanın da bitirmeninde zor olduğu bir yazı okudunuzmu? Yada şöyle sorayım şimdiye kadar bildik tüm felsefecilerin, bilim adamlarının anlatamadığı tanımlayamadığı yegane varlık nedir??
Çok düşünmeyin kaldırın kafanızı etrafınıza bakın göreceksiniz çünkü her yerde vardırlar mutlaka:))..Kadınlar..
Nereden başlanırki??
Bir kadının sabah kalktığı zamanki çekilmezliğindenmi, trafikteki umarsızlığındanmı, göz yaşını kullanarak erkekleri maymuna çevirme kudretindenmi, yoksa eksikliğini hissettirip intikam alma arzusundanmı..
Aslında zor olan onları anlatmak değil onlarla yaşayıp onlar gibi hissedememek. Kadınlar bana çok kızacaklar ama evet her kadın etrafındaki herkesin hissettiklerini hissetmesini ister, hemde öylesine acımasızca isterki çaresizce teslim olasınız gelir. Seversiniz neden daha çok sevmediğinizi sorgular, ilgilenip üstüne düşersiniz ''neden bu kadar ilgileniyorsun başkasımı var?'' der, ilgisiz kalmayı düşündüğünüz anda, zaten ilgisiz kalmışsınızdır ve gene suçlanırsınız. Sizin hep kendine güvenen yüksek karizmalı biri olmanızı ister başkaları tarafından beğenilme kıvılcımlarına bile tahammül edemez. Kendileri saatlerce giyinip süslenir, siz hafifçe aynaya baktığınızda ''hayrola kime gidiyorsun?'' der. Ondan ayrı kaldığınız her dakika mutlaka bir kadınla birlikte olduğunuzu düşünür, hele ki aradığında telefona cevap vermezseniz kesin aldatıyorsunuzdur. Bir kere çocuk doğurur ama bunun acısını yıllarca sizden çıkartır, devamlı hatırlatır doğum sancısını. Yaşlanmayı hiç istemez siz yaşlanmaya başlayınca için için mutlu olur. Hep bir beğenilmeme sıkıntısı vardır, aldığı her şeyin çok yakıştığını duymak ister, yakışmasa da olmadı bu diyemezsiniz ama sizin aldığınız çoğu şeyide kolay kolay yakıştıramaz. Sadece kendi zevkinin güzel olduğuna inanır. Hele ki bir kadına kilo almışsın biraz deyin hayatınızın en büyük hatasını yapmışcasına saldırıya uğrarsınız..
Bu yazıyı okuyan her kadın aynı yorumu yapar ''saçmalamışsın, ne alakası var'' der.
Tüm erkeklerde bilir ki onlarsız olmaz...
Katlanırız böylece yüzyıllardır birbirimize ve mecburuz, vazgeçemeyiz asla..
Kazananı da yoktur kaybedeni de. Çünkü biz onları böyle seviyoruz onlarda bizim onları sevme mecburiyetimizi severler. Sevilmektir her kadının en büyük arzusu sevmese de olur. Bazen sadece sevilmek bile ona dünyaları verebilir..Ama bazen tabii..
Sonuç olarak; maalesef bende bir sonuca bağlanamadım, gelin hep beraber bulalım..
Evet ben bir erkeğim, beni de bir kadın yetiştirdi...ve ben onu çok seviyorum...
Anlayışlı, huzurlu, eğlenceli günler dileği ile....

13 yorum:

kumsal dedi ki...

Yazdıklarınız olmasa Kadınları sevmezdiniz.tek düze bir yaşamınız olurdu.Erkekler heyecanı sever bizde de cok şükür hepsi var:)))

Adsız dedi ki...

seviyorsan ve seviliyorsan anlamaya çalışmak gibi bir derdin olmaz aslında .çok düşünmeye gerek yok.sevgi ve kişiliğe saygı yeter.gerisi çok kolaydır .aile hekimi

Volkan DENİZ dedi ki...

Sevgili hekimim elbetteki sevgi ve saygı yeter ama derdim de yetmediğinden:))) yetmiyor nedense..

Adsız dedi ki...

Bir erkek olarak önce içinizdeki erkegi öldürün.

Volkan DENİZ dedi ki...

içimdeki erkeği öldürürsem geriye ne kalacak... siz kadınsanız içinizdeki kadını öldürmeyi düşünürmüsünüz..

Adsız dedi ki...

En azından Objektif degil,Subjektif göreceksiniz.

Volkan DENİZ dedi ki...

Objektif olsaydım daha farklı görüşler çıkardı ortaya.. Bu bir karşılaştırma değil, tek taraflı yazılmış bir yazıda değil sadece yaşanılanlrın küçük bir değerlendirmesi.. Diğer bir husus beni eleştirmekten vazgeçip yazı içeriğine bakarsanız daha çok sevinirim.. Yazı yazanlar kendi kişiliği ile yazı yazmaz en fazla gözlemlerini aktarır...

Adsız dedi ki...

Bu yazdıklarınız toplum yargılarıdır ve geneldir,icinizdeki erkegi bertaraf etmek,cinsel anlamda degildir daha rahat bakmak anlamında söylemdir.
Sonuçda insanlar birbirlerine saygı duyar veya duymalıdır, bu genel olarak ele alınırsa,durulmaması gereken,sıradan,dogal ve hoşgörü mekanizmasının sevgi ile kurdugu birliktelik ile hatta önemli bir paylaşım olabilir,
Cinsiyet bu baglamda önemli dedildir.
Sizi eleştirmiyorum

Volkan DENİZ dedi ki...

İşte burada haklısınız.. İşin tuhaf tarafı bende zaten çoğu yazılarımda toplumsal yargıları anlatıyor kimi zamanda eleştiriyorum.. Yada anlamaya çalışıyorum.. Burada anlattığım kadınlarda küçücük bir örnekti, ileride erkekleride anlatacağım bakalım o zamanda diyecekmisiniz içindeki erkeği serbest bırak diye.. Ben bir gözlemci olarak gördüklerimi anlatıyorum, katkılarınızla da olgunlaşıyor hepsi bu.. Teşekkürler.. İyi bakın kendinize..

ihyaca dedi ki...

Yazmış olduklarının her bir kelimesinin altına gözüm kapalı imzamı atarım.O kadar mı dersen evet aynen o kadar doğru.Çok doğru gözlemlerdi,okuması da bir o kadar keyifliydi.Hala gülümsüyorum,tebrikler :)

Volkan DENİZ dedi ki...

İhyaca;
Seni buralarda görmek ne güzel. Bir bayan olarak kabullenmek zor belki ama bir bilen olarak kabullenmeniz sevindirici.
Çok teşekkür ediyorum...

Elif'in defterinden dedi ki...

hahaha ne kadar doğru vallahi ben yapıyorum aynısını sevgilime :) Aramıyorsun diye küsüyorum arayınca çok oldu bu bunaldım diyorum :) Ama o beni bütün çelişkilerimle seviyor sanırım yoksa tahammül etmek zorunda olmadığı birine 3 yıl dayanmazdı değil mi :D

Volkan DENİZ dedi ki...

Elif hanım merak etmeyin sevgiliniz size 3 yılda dayanır 33 yılda. Çünkü siz çelişki yaratacaksınız biz onları bulmaya çalışıp mutlu olacağız. Siz seveceksiniz biz yine mutlu olacağız. Siz bu hallerimizden bıkacaksınız biz kendimizi yenileyeceğiz. Hayat böyle akıp gidecek ve bunun adıda denge olacak... :)
Sevgilerle, teşekkürler.
Hoş geldiniz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...