Sayfalar

19 Nisan 2011 Salı

Biraz ben, biraz sen...

Aptallarla tartışma, dışarıdan bakanlar farkı anlayamayabilirler..
Sevgini göstermek için çok uğraşmana gerek yok dinlemesini bil yeter..
İnsanları kitap gibi düşünün, kapaklarına bakıp aldanmayın. Okudukça değerini anlarsınız..
Zaman; geçip giderken, seni önüne katıp götürmesine izin verme.
Üzgün olduğunda bile gülümse. Gülümsemenin verdiği enerji seni tazeleyecektir..
Tanıdığına karar vermeden seni tanımalarına izin ver…
Bilmeden konuşanları da dinle. Dinleki söz sırası sana geldiğinde bilmediğini anlayabilsin..
Sevgini anlatırken karşındakinin gözüne bak.
Telefonu telefon etmek için, saati saate bakmak için kullan.. Hayatla arana markalar sokma..
Yüksek hedeflerin olsun ama alçak düşüncelerle ulaşılanlardan değil..
Yükselmek için bastığın omuzlara inmek için de ihtiyaç duyabileceğini unutma…
Fırsatları kaçırdım diye üzülme, belki de o kaçırdığın fırsat sayesinde hayattasın…
Sen yaşaman gerekeni yaşarken, hayat senin arkandan olabilecekleri planlıyordur..
Nereye gideceğini bilmiyorsan hangi yoldan gittiğinin önemi yoktur..
Alışkanlık anahtarsız bir kelepçedir. Anahtarı, yeni alışkanlıklar oluştukça görünür..

4 yorum:

Pabuc dedi ki...

çok güzelmiş bu post..

Tamam tamam gittim :)

Volkan DENİZ dedi ki...

Ama daha çok vardı.. :) Gitmeseydin..

Pabuc dedi ki...

Başka bir gün devam ederim..

Bak bir de ne geldi aklıma..Ben sanırım senin yazılarını daha çok wordpressden takip ediyordum...Onun için yorumları mı göremedim ..oh be içim rahatladı...

Gönlünce geçsin günlerin ...Dua ile..

Volkan DENİZ dedi ki...

Yaa bu neden hiç aklıma gelmedi ki ama epeydir her iki tarafa da ayrı yazılar yazıyorum :)

Senin günlerin bir öncekinden daha güzel geçsin. Duaların sana güç versin..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...