Sayfalar

31 Aralık 2010 Cuma

Kutlu olsun bakalım...

Gecem karanlık..Üstüm başım açık..Biraz beyaz peynir bir dublede rakı..Birazda beyaz leblebi..Ne yaparsın öyle öğrenmişiz atalarımızdan..Hepsi bu..Ayazda kalmışım biraz, boğazımda yanma..Ama inanıyorum, bu beyaz suyun şifa vereceğine..Öylede oluyor sanki zamanı yedikçe.....
Geçti gitti hepsi, artık ufaktan sıkılıyorum kendimden..Atıyorum kendimi uyumayan şehrin koynuna..Her yerde bir melodi, her yerde bir sarhoşluk, her yerde bir yaşanmışlık... hayatın girdaplarında...
Üşüyorum ama titremiyorum, kar yağsın istiyorum. Bembeyaz olsun her taraf, arınsın mikroplarından..
Özlüyorum ceylan bakışlımı, görmek istiyorum gözlerinde, gördüğüm her kadının..Bakışlar çok boş.
Havamda değilim, gelmiyor içimden halaya katılmak..Ama içerdeyim artık..Masam çok kalabalık...
Boşvermişim herşeyi, bulmasamda olur kendimi...Kalkıyorum tekrar dönüyorum.
sabah oluyor güneş görünmüyor ama hissettiriyor kendini hava kapalıda olsa..
Bitmiş , devirmişiz koca yılı.. yeni bir yıla giriyoruz sessizce sokaklarda kediler ve ben..
Oturuyorum bir kenarda..sigaramın giden dumanlarına bakarak hazırlıyorum kendimi geçecek günlere
Bakıyorum yine vitrinlerdeki süslü "mutlu yıllar" yazılarına...
Veriyorum, sokakta bir köşede uzanmış adama, cebimdeki herşeyimi..Yavaşça sokulup.."Yeni yılın kutlu olsun" diyorum..Oda usulca elimi sıkıp "Olsun bakalım" diyor bana..
Dönüyorum evime...masa bıraktığım gibi..oturuyorum... televizyon açık.. dinliyorum Farid Farjad...
Uzanıyorum... karşılıyorum sokaktaki çığlıklarla, hayatımı yeniden şekillendireceğim taze yılı...
Geçen yıllar olmasa da bu yıl mutlu olsun kutlu olsun diyerek sızıyorum....Bir yıl daha yaşlanmışlığın verdiği buruklukla rüyalarımda buluyorum onu...
Tüm yıllar güzeldi ama hepside yaşandı ve bitti...
Bu en güzeli olsun...
Yeni yıl kutlu olsun...

4 yorum:

Pabuç dedi ki...

Hangi kanalda çıkmıştı ki Farid Farjad...

Zıkkım şifa olmaz bilesin bu da ek bilgi benden sana ;)

Halaya katılsaydın iyiydi aslında melankoliye iyi gelirdi..Hey bir de kemençe ve tulum varsa uyy strese bire bir :)))

Not yani gerçek yorum: Kendini çok iyi çok çok iyi ifade etmiş bir şair.görür gibi olduk ortamı ve kendisini..Bazen en mutlu olunması gereken(!) anlarda bu derece yalnız hissedebiliyor insanlar...Ama her şey gibi bu da geçiyor...

Mutlu yıllar :)))

Volkan DENİZ dedi ki...

Sabaha karşı bir satte ama hangi kanal bilmiyorum. :)
"Bu da geçer!" diyosun yani. Hem geçti gitti zaten.
Bir diğer husus zıkkım mesele değil, o bir yaklaşım. :)
Melankoli ise herkesin aslında içinde bulunduğu durumu anlatabilme becerisinden geçer.. :)

Teşekkür ediyorum efendim, mutlu olsun bakalım :)

N'haber Haci dedi ki...

Neden bilmem en beğendiğim yazılarından biri de bu oldu.Çok güzel ya bu yazı..Samimiyetin yalın halde cümlelere dökülmüş görüntüsü....

Yine bu saat ve ben yine uykulardan kaçmış halde buradayım...

Bu yazı sensin...Senden büyük bir ip ucu...Bİr de doğum gününle ilgili bir yazı vardı çok etkilemişti beni...

Öyle işte,hayat işte...her şey işte..

İşte gidiyorum :)

Volkan DENİZ dedi ki...

Evet Haci bu yazı benim. Çok doğru bakmışsın. Aslında tüm yazılarımda kendimden bir şeyler katıyorum. Olabildiğince özgün olmaya çalışıyorum.

Beni okudukça bana ulaşacaksın.
Çok iddialı oldu galiba bu laf. :) Neyse hayat işte... Kimi içinde kimi köşesinde kimi de odasında yaşıyor...

Sevgiler, güzel günler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...