Sayfalar

20 Aralık 2010 Pazartesi

Çok güzel hayaller bunlar

Hayal kurmak da bir adrenalindir aslında, ya da bir nevi afodizyaktır hayata heyecan katan. Yoktur, çok param olsun diye hayal kurmayan bir işsiz, yada tipine bakmadan Jennifer Lopez'i hayal etmeyen bir erkek.
Benimde var hayallerim. Hep de yalnız başıma kaldığımda belirirler, ufaktan heyecanlandırırlar beni. 6 yaşındayken pilot olmaktı hayalim, uçmak isterdim, gökte uçan uçaklara baktıkça onları kullanmak, özgürce pike yapmak ister her 30 Ağustos'da tepemizden geçen jetlerin altından koştururdum delicesine. Okul hayatı başlayınca hayallerde küçüldü, tek hayalim kaldı, oda mezun olmak. Okul bitince hayallerin peşine koşmaktan vazgeçip hayatı öğrenmeye çalıştım. Ama gördüm ki hayatın içinde olmak için bile hayal kurmak gerekiyormuş. Senin hayalin olmazsa birileri hayallerinin peşinden koşturup senin hayallerini de eline geçiriyormuş. Baktım etraf hayalperest dolu, ideal diye hayallerinin peşinde biryerlere gelmek için mücadele ediyorlar. Bende, hayatın beni götürdüğü yere gidiyorum yarınlarıma bakmadan. Anladımki o zaman; önce hayal kuracaksın sonra gideceksin peşinden, gerçekleşmesede hayal kırıklığından ziyade geldiğin noktadan yeni bir hayalle devam edeceksin yaşamaya. Böylece akıp gidecek hayat.
30'larıma geldiğimde geriye dönüp bakma isteği uyandı içimde ama hiç birşey görememekten korktum, bakmadım. Öyle çok da büyük hayalim olmadı, ama bugünlerde var artık.
En büyük hayalim memleketimin yeraltı zenginliklerinin yeryüzüne çıkarıldığını ve tamamen milli olduğunu görebilmek. Haber izlerken birilerinin sürekli beni kandırmaya çalıştığını görmemek. Yaşadığım bu topraklarda herkesin birilerinin peşinden değil doğruların peşinden gidecek kadar cesur ve donanımlı olması.
Şarkı söylemenin bir kabiliyet, meziyet olduğunu kabul edip parası olanın albüm yaptım diye piyasaya çıkıp müziği katletmemesini ve bizede işkence etmemesini hayal ediyorum. Birbirini seven insanların birbirlerine katlanmak zorunda olmadıklarını, sevginin en başta fedakarlık olduğunu anlamalarını hayal ediyorum. Günün birinde yalan söylemeyen bir başbakan, yolsuzluk yapmayan bir milletvekili, mal varlığını arttırmak için değilde hizmet etmek için seçime giren bir parti olsun istiyorum Türkiye'de. Herkesin yaptığı işi dolayısı ile de ülkesini sevmesini, sabah mesaiye giderken koşarcasına gitmesini görmek istiyorum. Devlet hastanelerindeki hemşirelerinde özel hastanelerdekiler gibi güler yüzlü ve gayretli olmalarını istiyorum. Her tarafta zararlı dendiği halde marketlerde GDO'lu ürünler yada sağlığı bozucu cips  gibi ürünler zorla satılmasın ve bütün sağlıksız ürünler bu kadar lezzetli olmasın istiyorum. Trafikteki kadın sürücüler için ayrı bir yol yapılsın istiyorum. İnsanlar eskiden olduğu gibi mektuplaşsın, birbirlerine yazacak iki satır bir şeyleri olsun, ezberlenmiş mesajları aynı anda bin kişiye göndermesinler, her insana ayrı bir şeyler karalasınlar istiyorum.
Aslında daha neler istiyorum bilseniz ama çok uzatırsam fazla hayale kapılırım diye korkuyorum.
Bir hayaliniz olsun ve peşini hiç bırakmayın...Asıl hayal kırıklığı belkide hayalinizin gerçekleşme anıdır...

8 yorum:

kumsal dedi ki...

Süperr, alkışlıyorum.sizin gibi aydın birinin kadınlar icin ayrı yol istemesiii gercekten alkışlanmalı...Evet tek takıldıgım bu oldu.kabullenin sizden daha iyi araba kullanıyoruzzzzzz... geri kalan yazınız gercekten anlamlı. umarım gercekleşir..

Volkan DENİZ dedi ki...

Maalesef durum böyle; yolda giderken bi anda önünüze biri kırıyor durup bakıyorsunuz şoför bayan, en sol şeritten giderken önünüzdeki araç 30 km ile gidiyor ve arada bir frene basıyor bakıyorsunuz şoför bayan, yolun ortasına terk edilmiş araba görüyorsunuz ama şoförü park ettiğini sanıyor. Şoförü kim?? bir bayan şoför. Daha ne örnekler var. Eminimki siz bu tip bayanlardan değilsiniz..bayanlar da araç kullansın ama kendi yollarında dedim o yüzden:))

kumsal dedi ki...

nedense hep biz kadınlar eleştiriliyoruz.birazda kendinize bakın hız yapan siz,alkollu arac kullanan siz,hatalı sollama yapan yine siz ennn önemlisiii biz kadınları skıştırıp korkutan yineee sizlersinizzz buna benze bir sürüüü seyy...lütfen biraz daha saygılı olun yallardaaaa

Volkan DENİZ dedi ki...

peki..:))

Pabuç dedi ki...

Siyasete atılmalısın kesinlikle..Ya da Büyük gazetelerin birinde köşe yazarı ol...Ne bileyim bu muhalefet enerjini daha çok kitlelerle paylaş:)

Volkan DENİZ dedi ki...

O derece diyosun yani.
Senin gibi bir muhaliften bunları duymak ne kadar güzel.. Düşünmeliyim bunu ama zaten az çok yapıyorum sanki bişeyler... :
Bu arada benim yazılara yorum yazan da yokmuş hakkatten hiç :)
Teşekkür ederim, beni geçmişe götürdün birden :)

Pabuc dedi ki...

teşekküre gereNk yok ben de memnuniyetle okudum yazılarını..Ne kadar muhalefet biri olduğunu da hatırlamış oldum ;)

Volkan DENİZ dedi ki...

Unutturmuş muydum?? Nasıl başarmışım bunu. Olsun ben yine de teşekkür ederim.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...